♥کلبه ویرانه من♥

♥کلبه ویرانه من♥

♥زمین دیار غربت است * از این دیار خسته ام♥

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 14461
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد لوگوچت روم فارسی

عشق یعنی....
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ♥آشا♥ تاريخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

بر سنگ قبر من بنویسید خسته بود اهل زمین نبود نمازش شکسته بود برسنگ قبر من بنویسید شیشه بود؛ تنها از این نظر که سراپا شکسته بود پاک بود؛ چشمان او که دائماً از اشک شسته بود این درخت عمری برای هر تیشه و تبر دسته بود فقط نوشتم: به خاطر همه کسایی که یه دل شکسته دارن به خاطر همه کسایی که یه دل سنگی دارن به خاطر همه کسایی که تو دنیا شرف رو زیر پا نمیذارن به خاطر همه کسایی که معنی شرف رو نمیدونن به خاطر عشقی که دروغه به خاطر محبتی که از روی ترحمه به خاطر همه اونایی که میرن به خاطر همه اونایی که فعلا تشریف دارن به خاطر دلی که بیهوده شکست به خاطر اشکی که بیهوده ریخت به خاطر گناهی که نکردم به خاطر قصاصی که شدم به خاطر همه بی حرمتی هایی که بهم شد به خاطر تویی که تا قیامت فراموشت نخواهم کرد به خاطر قسمی که شکستم تا تو رو خوشحال کنم به خاطر چوبی که واسه شکستن قسمم خوردم به خاطر گناهی که کردم به خاطر گناهی که تعطیل شد به خاطر آه هایی که کشیدم به خاطر سردی نگاه تو به خاطر تویی که هنوز فرق خوب و بد آدما رو ندونستی به خاطر بدی خودم به خاطر درگذشت خاطره به خاطر کاسه های داغ تر از آش به خاطر اعتمادی که از بین رفت به خاطر اونایی که فکر میکردن من بهشون حسودی کردم و به خاطر خیلی چیزای دیگه که نگفتنش بهتر از گفتنشه

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to bemoan.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com